Borkyně Sáblíková propaguje Actimel
Třiadvacetiletá vládkyně ledových oválů nyní natáčí televizní spot, objeví se i na internetových stránkách, v tisku a různých propagačních materiálech. Autorem reklamy je agentura Publicis Prague.
"Actimel piji už několik let především v období mezi létem a zimou, kdy jsou největší teplotní rozdíly při přechodu z venkovního prostředí do haly," vysvětlila důvody navázání spolupráce s potravinářským koncernem Danone držitelka dvou zlatých a jedné bronzové medaile z letošních olympijských her ve Vancouveru Sáblíková.
Sáblíková se sice v reklamě na televizních obrazovkách počátkem srpna objeví poprvé, jisté zkušenosti s reklamou ale mladá sportovkyně už má. Zúčastnila se například reklamního projektu Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP).
Kolik peněz Sáblíková účinkováním v reklamě získá, agentura neprozradila. Podle odhadů odborníků po úspěchu ve Vancouveru činila "marketingová hodnota" Sáblíkové asi 15 milionů korun ročně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz