Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  15.07.2010 14:03:06

Aquila: Soutěž si raději prověříme sami

Kauza soutěže Roztanči Česko 2 značky Aquila má nečekaně další vývoj. Karlovarské minerální vody převzaly iniciativu od pořádající agentury Ogilvy a soutěž si prověří samy.

"Po dosavadní rozpačité komunikaci ze strany agentury Ogilvy se naše společnost rozhodla převzít aktivitu a zadala prošetření regulérnosti soutěže nezávislé právní kanceláři," uvedla pro Strategii mluvčí minerálních vod Bibiana Beňová.

"Současně jsme u notáře složili obnos ve výši první ceny v soutěži, a pokud se prokáže, že agentura pochybila, jsme připraveni platit," dodala mluvčí.

Soutěž, do které lidé posílali klipy s "Aquila tancem", skončila 12. června, kdy agentura Ogilvy vyhlásila vítěze. Do finále přitom nepostoupil klip Kazmy a Meldíka, kteří získali v základním kole nejvíc hlasů. Agentura to až na naléhání samotných soutěžících zdůvodnila tím, že některé hlasy pro Kazmu a Meldíka byly podvodné. (Více zde)

Kazma a Meldík si proto založili stránky Mysenevzdáme.cz a spustili iniciativu proti pořádající agentuře Ogilvy. Agentura poté, co se kauza objevila v médiích, oba soutěžící pozvala, aby jim údajné podvodné hlasy ukázala. Kazma a Meldík ovšem argumentují tím, že podvodné hlasy mohl na jejich konto připsat každý a že by se i po jejich odečtení do finále dostali. (Více zde)

Agentura Ogilvy pak médiím rozeslala informaci, že prokázala podvodné hlasy, čímž je pro ni celá záležitost vyřízená a Kazmovi s Meldíkem pohrozila žalobou.

"Od agentury Ogilvy One, která celou soutěž zajišťovala, máme k dispozici technickou expertízu, že autorská dvojice Kazma s Meldíkem obdržela hlasy takovým podvodným způsobem. Abychom ale vyloučili jakékoli nejasnosti, necháme dodržení pravidel soutěže znovu prozkoumat prestižní právní kanceláří Kocián Šolc Balaštík," uvedla mluvčí KMV Bibiana Beňová.

Společnost složí u notáře jistinu ve výši 60 tisíc korun. "Pokud nezávislá analýza prokáže, že všechny doručené hlasy získali stěžovatelé v souladu s pravidly soutěže, jsme připraveni se tvůrcům videa omluvit a částku okamžitě poukázat na konto jimi vybrané charitativní organizace, jak si přáli," uvedla Beňová. Pokud však expertíza potvrdí stanovisko pořádající agentury Ogilvy One, je společnost KMV připravena podat žalobu na původce podvodných hlasů z důvodu neoprávněného pokusu o získání peněžité výhry.

Strategie.cz - Brána do světa médií, marketingu a reklamy



Přečtěte si také:

28.11.2023Nákupy online? Prověřte si e-shop! dTest (dTest, spotřebitelská organizace)



Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688