Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  10.07.2010 11:03:11

Rekord Jobs.cz a Prace.cz

Na inzeráty na pracovních portálech v měsíci červnu odpovědělo 451 994 uchazečů o práci, což je nejvyšší odezva během jednoho měsíce v celé historii pracovních portálů.

Počet volných pozic na hlavní úvazek se udržel zhruba na stejných hodnotách jako minulý měsíc – aktuálně jich je na Jobs.cz a Prace.cz vystaveno 10 615. Na inzeráty na pracovních portálech v měsíci červnu odpovědělo 451 994 uchazečů o práci, což svědčí o velkém přetlaku poptávky uchazečů nad reálnou nabídkou volných pracovních pozic.

Průzkum mezi 100 firmami využívajícími aplikaci LMC G2 potvrdil, že doba než personalisté po akceptaci životopisu osloví uchazeče, činí průměrně 12 dní. Průměrná doba obsazení pozice potom představuje 45 dní. Top 10 zaměstnavatelů s nejproaktivnějším přístupem odpoví uchazeči na zaslaný životopis už za 3 – 4 dny.

„Ze sledovaných konverzních poměrů v aplikaci LMC G2 jsme mezi firmami zaznamenali výrazné rozdíly ve schopnosti zaujmout uchazeče pomocí atraktivního inzerátu. Zatímco nejúspěšnějším společnostem zašle v průměru svůj životopis každý desátý uchazeč, který pozici na internetu zhlédne, některým firmám zašle své CV v průměru až více jak stý uchazeč.,“ řekl Zdeněk Němec, produktový manažer LMC G2.

Významnou roli v úspěšnosti náboru hraje kvalita zpracování inzerátu vystavené pozice, dobře popsaný jobdescription, konkrétní informace namísto obecných frází, stanovení podmínek pracovního úvazku, případně i přibližné mzdové ohodnocení. K dosažení dobrých výsledků v náboru ještě kromě dobré terminologie při definici požadavků na pozice přispívají další atributy: síla brandu firmy, kredibilita společnosti, kvalita komunikace. „Paušálně lze říci, že uchazeči v Česku preferují práci u velkých zaměstnavatelů s dobrým jménem na trhu. V náboru se výhoda těchto společností projevuje v tom, že otevírají více volných pozic než menší firmy, čímž roste u uchazečů pocit naděje z možné odezvy,“ vysvětluje Zdeněk Němec z LMC.

Strategie.cz - Brána do světa médií, marketingu a reklamy

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688