Příjmy CME z reklamy šly dolů
Firma podle svého prohlášení i nadále čeká v druhé polovině roku celkový růst, oživení na některých trzích však bude pomalejší a slabší, než původně čekala.
CME bojuje s poklesem výdajů za reklamu v televizi od konce roku 2008, kdy na střední a východní Evropu dopadla globální finanční krize. Loni příjmy z reklamy klesly o 30 procent. Generální ředitel CME Adrian Sarbu v květnu řekl, že dokud nedojde ke stabilnímu oživení, nebude firma usilovat o nové akvizice.
CME doufá, že v druhé polovině roku začnou příjmy z reklamy růst a vyrovnají propad za první pololetí. Návrat výdajů za reklamu na úroveň před krizí však CME očekává nejdříve v roce 2012.
CME působí v šesti zemích střední a východní Evropy. Největšími trhy jsou pro ni český a rumunský, působí ale rovněž v Bulharsku, Chorvatsku, Slovinsku a na Slovensku. Letos se firma stáhla z Ukrajiny.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz