Reklama v nepravý čas
Tisíce anglických fotbalových fanoušků neviděly v přímém přenosu úvodní gól svého týmu na mistrovství světa v Jižní Africe. V okamžiku trefy kapitána Stevena Gerrarda ve čtvrté minutě sobotního utkání proti USA totiž mohly kvůli poruše signálu sledovat jen reklamu.
Porucha ve vysílání televizní stanice ITV se týkala pouze diváků, kteří sledovali zápas v takzvaném vysokém rozlišení. Televize se za přerušení přenosu omluvila a vysvětlila je výpadkem signálu na trase.
Fanoušky u televizních obrazovek ale gól, který propásli, značně rozlítil. "Nemohli jsme tomu uvěřit. Objevila se reklama, pak znovu naskočil obraz a Anglie už vedla jedna nula," řekl listu Sunday Telegraph hostinský Andy Quinn-Williams ze Stockportu.
V hospodě pak podle něj nastala děsivá vřava. "Všichni začali volat kamarádům, kteří se nedívali na HD a mohli ten gól vidět," dodal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz