Kupony na vás "vykecají" kdeco
Tato forma slev je stále populárnější, ať už jde o kupony vytištěné z internetu nebo poslané na mobilní telefon. V poslední době se ale objevují elektronické kupony nového typu, které mají ve svém čárkovém kódu o zákazníkovi nečekané množství informací, od emailové adresy až po informace z Facebooku. Dalšími marketingově důležitými informacemi jsou potom klíčová slova, které byly k nalezení kuponu použity.
Pokud potom zkusíme s kuponem třeba koupit sako, obchodník z klasického či čárkového kódu zjistí, jestli jsme hledali sako od Bosse nebo nějaké podřadnější firmy. Nové kupony plné osobních informací připravuje pro stovky nejrůznějších firem společnost RevTrax, která pak pomocí dalších prostředníků umožňuje firmám prohlížet rozsáhlé databáze plné informací o zákaznících. RevTrax se vyhýbá žalobám na ochranu soukromí tím, že propojení databáze a kupónu může udělat jen prodávající firma. A tak stejně jako na internetu, soukromí dnes neexistuje ani tehdy, jestliže chceme v obchodě slevu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz