Prazdroj ukončil kampaň "za čisté pivo"
Kampaní volající po návratu k tradičnímu způsobu vaření piva si lídr tuzemského trhu popudil prakticky všechny pivovary. Šlo podle nich pouze o marketingový tah s cílem poškodit konkurenci. Pivovarský svaz v minulém týdnu pohrozil, že jestli Prazdroj kampaň neukončí, nechá hlasovat o jeho případném vyloučení ze svazu.
"Plzeňský Prazdroj dokončil iniciativu komunikující čistotu českého piva. Důležitost kvality, čistoty českého piva a zachování pivovarských tradic bude i nadále zdůrazňovat ve své průběžné komunikaci," řekl mluvčí Prazdroje Jiří Mareček. Kampaň podle něj měla běžet měsíc. Po jednání s vedením svazu se prý Prazdroj rozhodl k dřívějšímu ukončení iniciativy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz