Podle CME poroste cena TV reklamy
O odhadu CME informovala agentura Bloomberg s tím, že podle mediální společnosti dosáhla cena televizní reklamy v regionu dna již v prvním čtvrtletí 2010. "Nálada na trzích se mírně zlepšila a ceny pro zadavatele reklamy budou opět růst v druhém pololetí," prohlásil šéf CME Adrian Sarbu s tím, že jeho společnost v době poklesu cen "podporovala klienty zvláštními akčními balíčky". Mediální skupina v loňském roce čelila 30procentnímu propadu ve výdajích na televizní reklamu, kdy v době vrcholící ekonomické krize společnosti snižovaly náklady a reklamu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz