Nejčtenější zpravodajský web v Británii zůstane zdarma
Britský vydavatel Daily Mail & General Trust (DMGT) sa zapojil do debaty o zpoplatnění obsahu na webu. „Čtenáři nebudou platit za běžné zprávy na webu,“ řekl Martin Clarke z DMGT. Zpoplatněné budou jen mobilní aplikace a obsah, který považuje vydavatelství za specifický. Dodal také, že reklamní strategie DMGT dokáže přinést více peněz než zamknutí obsahu.
Webstránka deníku Daily Mail je v auditu návštevnosti britských webů na prvním místě. Za únor zaznamenala průměrnou denní návštěvnost 2,27 miliónu návštevníků. Za celý měsíc tak dosáhla 36,2 miliónu unikátů. Ještě v prosinci držel první příčku web Guardian.co.uk, třetí je nyní Telegraph.co.uk.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz