(Kurzy.cz)
CME - TV Nova (ČR): Hrubé reklamní výnosy v březnu meziročně klesly
Podle TNS Media v březnu meziročně klesly hrubé reklamní výnosy TV Nova o 31
% na 0,99 mld. Kč. Konkurenční TV Prima za stejné období zaznamenala růst o 0,7%. (WSJ)Je třeba připomenout že hrubé reklamní výnosy mohou být zavádějící, protože důležité jsou především reálné příjmy. Navíc CME od začátku roku 2009 nesnižovala sazby ve svém reklamním ceníku (naopak je na začátku roku 2009 zvýšila oproti roku 2008 o 20%).
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz