Mateřská společnost řetězců KFC, Pizza Hut a Taco Bell vykázala čistý zisk 241 milionů dolarů
NEW YORK (MEDIAFAX) - Společnost Yum Brands, která vlastní řetězce rychlého občerstvení KFC, Taco Bell a Pizza Hut, vykázala za první čtvrtletí tohoto roku čistý zisk 241 milionů dolarů, což je více, než se původně čekalo. Uvedla to v noci na čtvrtek agentura Reuters.
V přepočtu na akcii společnost vykázala čistý zisk 50 centů. Ve stejném období loňského roku přitom společnost dosáhla čistého zisku 218 milionů dolarů, tedy 46 centů na akcii.
Po odečtení jednorázových položek firma vykázala zisk 59 centů na akcii. Analytici oslovení agenturou Reuters přitom očekávali zisk 53 centů na akcii.
Celkové tržby firmy stouply na 2,35 miliardy dolarů z 2,22 miliardy dolarů ve stejném období loňského roku. Na ostře sledovaném čínském trhu firma zaznamenala čtyřprocentní růst tržeb.
David Vandrovec, vandrovec@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz