(Kurzy.cz)
CME: ceny reklamy TV Nova v lednu a únoru nižší
Je třeba zdůraznit, že ceníkové sazby reklamy mohou být velmi zavádějící, jelikož pro televize jsou podstatné ty skutečné (po slevách). Navíc CME nesnižovalo ceníky na začátku roku 2009, jelikož nepočítalo s takovým poklesem trhu. Je tedy klidně možné, že skutečné reklamní příjmy ve 2010 vzrostly, jelikož vše záleží na velikosti slev (navíc 1. kv. není významný). My čekáme růst o 4-6% r/r.
V. Kminek, R. Kramule
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz