CME: BOA/ML vůči CEE odkládá růžové brýle: Nepřeceňujte tempo oživení
E15 uvádí s odvoláním na agenturu TNS Media, že TV Nova klesly ceníkové reklamní příjmy v lednu a únoru meziročně o 9,5 % na 1,7 mld. Kč. Prima zaznamenala meziroční pokles o 6 %. „Aktuálně jednají stanice o slevách na jarní sezónu,“ uvádí E15. „Je třeba zdůraznit, že ceníkové sazby reklamy mohou být velmi zavádějící, jelikož pro televize jsou podstatné ty skutečné (po slevách). Navíc CME nesnižovalo ceníky na začátku roku 2009, jelikož nepočítalo s takovým poklesem trhu. Je tedy klidně možné, že skutečné reklamní příjmy ve 2010 vzrostly, jelikož vše záleží na velikosti slev (navíc 1. kv. není významný). My čekáme meziroční růst o 4-6 %,“ komentují analytici Kminek a Kramule z ČS. „V případě ČR očekává letos CME růst reklamního trhu o 6 %. Náš odhad se pohybuje okolo 2 %, přičemž jakýkoli růst bychom vnímali pozitivně. V prvním pololetí roku však zřejmě ještě dojde k dalšímu meziročnímu poklesu trhu,“ dodává Patrick Vyroubal. Dnes upravili doporučení pro CME analytici BoA/ML: Cílová cena byla snížena z 37 na 35 USD, rovněž doporučení bylo sníženo ze stupně... Nové doporučení a jeho důvody najdete na iPOINT |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz