Online reklama v USA předběhne tisk
Inzerenti stále častěji opouštějí tradiční reklamu a spoléhají se na digitální média. Online marketing letos vůbec poprvé v USA předčí tištěná média. Podle analýzy marketingové společnosti Outsell američtí zadavatelé investují do online reklamy 119,6 miliard dolarů, zatímco do tištěného reklamy nalijí jen 111,5 miliardy dolarů. Píše o tom BrandRepublic.
Online se dostane před printy i přesto, že výdaje na reklamu v novinách, časopisech a direct mail budou růst o 1,9 procenta, tedy o 9,4 miliardy dolarů. Průzkum také předpovídá růst celého trhu v USA o 1,2 procenta, výdaje na reklamu by měly dosáhnout 368 miliard dolarů. Analýza vychází z průzkumu, který společnost Outsell realizovala v prosinci na vzorku 1000 respondentů z řad amerických zadavatelů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz