Digitální agentury se spojily
Sdružení bude pracovat pod záštitou Asociace komunikačních agentur. Oznámilo to v tiskové zprávě. Sdružení chce rychle rostoucí oblast digitálního marketingu přiblížit srozumitelným způsobem zadavatelům. "Naším dlouhodobým cílem je zavést standard na trhu a zároveň ho vzdělávat. Oslovili jsme ostatní agentury, které mají digitální divizi nebo oddělení s kreativním ředitelem a odezva byla velmi pozitivní," uvedl Viktor Mastník z McCann Digital.
Zadavatelé si podle zástupců sdružení ještě plně neuvědomují potenciál využití digitálních nástrojů k budování silné značky. Je to částečně i tím, že je pro ně digitální oblast nečitelná a svým rozsahem pro ně představuje technickou džungli.
Hlavním kritériem pro členství ve sdružení je kreativní tým, schopnost vytvářet digitální integrovaná řešení, relevantní případové studie a zájem o další rozvoj. Současnými členy jsou agentury McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency, Euro RSCG 4D, Wunderman, Grey Digital, Publicis Modem, Mather Advertures, Symbio Digital a Symblaze.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz