ČT díky ČEZ vydělala na olympiádě
„Původně jsem byl pesimistický. Nakonec jsme ale skončili v mírném plusu,“ potvrdil obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. Náklady televize se přitom podle ředitele Jiřího Janečka vyšplhaly na 50 milionů korun, z toho 14,25 milionu připadlo na nákup vysílacích práv.
ČT vstupovala do byznysu kolem olympiády v nevýhodné výchozí pozici. Vysoká poptávka vyšroubovala ceny za práva, kvůli časovému posunu se většina vysílání uskutečnila v reklamně neatraktivních nočních hodinách.
I tak ale některé velké firmy neváhaly a do sponzoringu a reklamy investovaly miliony korun. Jenom na sponzoringu ČT podle Kvapila získala okolo 20 milionů korun, zbytek připadl na klasickou reklamu. Nejvýrazněji se přitom v televizní komunikaci angažoval elektrárenský gigant ČEZ, následovaly GE Money nebo Zentiva. „Kampaň čistě na ČT dosáhla objemu asi osmi milionů korun,“ sdělil mluvčí ČEZ Ladislav Kříž.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz