Microsoft spustil mužský web
Mezi první inzerenty na lifestylové stránce Him.msn se zařadila společnost Warner Bros. Na webu se minimálně nejbližší tři měsíce bude objevovat její reklama na filmové DVD určené pro mužského diváka. Jako první nabízí uživatelům akční film From Paris With Love s Johnem Travoltou. Him.msn reklamu propojuje přímo se svým obsahem.
Společnost přišla s webem na základě průzkumu Microsoft Advertising. Ten se zaměřil na online chování mladých mužů. Až 99 procent z nich uvedlo, že se na internet připojuje každý den. Využívají ho především na e-mailovou komunikaci, vyhledávání informací a přístup na sociální sítě. Čtvrtina dotázaných si elektronickou poštu prohlíží ještě předtím, než ráno vstane z postele.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz