Zlepšení čeká jen čtvrtina marketérů
Většina z nich se domnívá, že zlepšení ekonomiky se dostaví až v roce 2011. Vyplývá to z průzkumu společnosti JWT, kterého se zúčastnilo 314 vrcholových marketingových manažerů v regionu.
Pro 71 procent dotázaných je vnímání značky koncovým zákazníkem navzdory ekonomickému poklesu důležitější než čísla prodejů. Průzkum také odhalil, že ekonomický tlak má za následek nejen krátkodobé rozpočtové škrty, ale také přehodnocení některých přístupů. Zatímco 12 procent manažerů posílí náklady na televizi, 70 procent má v úmyslu více investovat do netradičních komunikačních kanálů.
"Je zajímavé, že stále velký počet klientů vykazuje opatrnost, pokud jde o investice do méně tradičních mediálních formátů. Když budou čísla v následujícím období příznivá, budeme v příštím roce svědky nárůstu nových přístupů v marketingu,” uvedl ředitel JWT CEE Tony Taylor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz