Twitter pomáhá v boji s malárií
Sítě, které jsou jedním z nejúčinnějších preventivních opatření, se podařilo získat díky společné iniciativě zpravodajského serveru CNN a několika amerických celebrit, které na síti Twitter soutěžily o sledovanost. Celkem by tak do Súdánu mělo doputovat přes 89 tisíc sítí.
Projekt vznikl na popud amerického herce Ashtona Kutchera, který se zavázal darovat 100 tisíc dolarů, pokud se mu podaří ve sledovanosti na síti Twitter porazit zpravodajský server CNN. Akce se zúčastnilo i několik dalších celebrit, včetně herečky Demi Mooreové, televizních moderátorů Larryho Kinga a Oprah Winfreyové nebo rappera Seana Combse, který vystupuje pod pseudonymem Puff Diddy.
Pomocí sítě Twitter se celebritám podařilo zvednout povědomí o boji proti malárii, díky kterému nashromáždila organizace Malaria No More finanční prostředky od jednotlivých dárců. První sítě by do Senegalu měly doputovat v lednu, kdy jich bude 7 tisíc rozděleno mezi obyvatele vesnice Saraya. Zbytek by měl být rozdán do 25. dubna, který je světovým dnem boje proti malárii.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz