Televize končí s časopisem ČT+
Vzhledem k malému inzertnímu výkonu a nízkému zájmu čtenářů se vedení televize rozhodlo periodikum definitivně zastavit. Poslední číslo vyjde na konci března. Celkem v něm televize utopila přes 15 milionů korun.
„Konkurence na trhu je tak silná, že oborový časopis jedné televize přestal ztrácet význam. Získávat inzerci na tento typ titulu je čím dál složitější, navíc přišla ekonomická krize,“ uvedl obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. Pro televizi podle něj ztratil magazín smysl i jako prodejní kanál na merchandising ČT.
K podobným závěrům dospěla již v roce 2006 komerční televize Nova, která zastavila svůj kdysi úspěšný časopis Anno. Časopis ČT+, který původně televize vydávala sama, byl od počátku ztrátový.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz