Uřezané hlavy na autobusech nebudou
V reklamě je znázorněna hlava gardisty s nasazenou medvědí hlavou, ze které crčí krev. Nápis sděluje, že k výrobě jedné čepice je potřeba kůže z jednoho celého medvěda. PETA požaduje, aby se používala umělá kožešina. Společnost Go-Ahead, majitel autobusů, ovšem odmítla tuto kampaň na svých vozech provozovat s odkazem na její kontroverzní charakter. Organizace PETA také odmítla nabídku na provozování reklam, kdyby se daný vizuál „trochu zjemnil“. Kampaň prodávala společnost Transport Media, jež nedávno realizovala kontroverzní kampaň „Kariérní ženy jsou špatné matky“. John Kehoe, generální manažer Transport Media, pilně shání alternativní autobusové operátory: „Reklama s největší pravděpodobností skončí na jiných autobusech.“ Kampaň má podporu nejrůznějších celebrit, mezi příznivci jsou například Pamela Andersonová (Pobřežní hlídka), Roger Moore (James Bond) nebo Twiggy (modelka).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz