Tržby serverů stouply o 101 milionů
Vyplývá to z aktuálního průzkumu AdMonitoring, který provádí společnost Mediaresearch pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Reálné příjmy médií však mohou být až o polovinu nižší, jelikož servery průběžně mění svou cenovou politiku, což tabulky nezohledňují. Informovala o tom výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová.
Podle ní ceníkové ceny neodpovídají reálným částkám, které inkasují jednotlivá média. Meziroční nárůst na základě metodiky AdMonitoringu vypovídá o tom, že se inzeruje na větší ploše, ale nelze tvrdit, že za víc peněz - to podle Hrubešové AdMonitoring nepozná.
Média totiž v době hospodářského útlumu například nechávají zadavatelům reklamy větší přetáčky inzerátů za stejnou cenu, což se v tabulkách projevuje nárůstem celkových tržeb na základě tabulkových cen za určitý počet zobrazení inzerátu. Reálně proinvestovaná suma do internetové reklamy je tak pravděpodobně nižší než v roce 2008.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz