Dot.com mizí z názvů firem
Americké firmy se přejmenovávají, jestliže ještě v průběhu roku 2000 chtěla každá firma mít v názvu pomyslné „dot-com" (.com), tak nyní se situace naprosto obrátila. Většina firem se snaží zbavit jakéhokoliv přívlastku „dot-com" nebo technologies, které by signalizovali jejich internetové nebo technologické zaměření. Index Bloombergu, který sleduje internetové firmy se propadl za poslední rok o 80%. GenesisIntermedia Inc., Deli Inc. jsou jen jedni z mnoha kteří odpustili od „dot-com" v názvu.
Tyto zprávy pro vás vytváří Fio, burzovní společnost a.s.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz