Finále SuperStar vidělo 2,5 milionu lidí
Zájem o celou řadu ve srovnání s předchozími sériemi české SuperStar poklesl, v průměru sledovaly každý díl "federální" SuperStar 1,82 milionu dospělých. Chodúrovo vítězství potvrdilo dobré odhady bookmakerů sázkových kanceláří.
Jednotlivé díly česko-slovenské soutěže vidělo podle údajů Novy v průměru 1,82 miliony diváků starších 15 let. Před třemi lety ale českou verzi SuperStar sledovaly dva miliony dospělých. První řada zaujala v průměru 2,7 milionu diváků, zájem o druhou řadu byl o něco nižší a v průměru se na ni dívalo 2,3 milionu dospělých. Finálový souboj Zbyňka Drdy a Davida Spilky v roce 2006 však sledovalo 2,31 milionu diváků, tedy o 200 tisíc méně než letos. Poslední zpěvácký souboj letošní SuperStar si nenechalo ujít ani 1,35 milionu diváků slovenské televize Markíza.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz