ČR nestihne přijmout směrnici EU
Ta má umožnit, aby se ve filmech a seriálech objevovaly jako reklama konkrétní značkové výrobky. Jde o směrnici Evropské unie, která měla být přijata do konce prosince. Poslanci ji ale na prosincovém zasedání nestihli schválit. Tvrdí, že i přes zpoždění nehrozí státu žádné sankce.
Novela by měla umožnit, aby se v televizních filmech a seriálech objevovaly výrobky konkrétních značek jako reklama. Tyto předměty by se objevovaly jako přirozená součást děje. Divák by na tuto formu reklamy měl být upozorněn v titulcích. Výjimku v propagaci tvoří tabákové výrobky a léky na předpis. Reklama také nesmí být v pořadech pro děti.
Díky novele by se měly také podnikatelům snížit poplatky za Českou televizi a rozhlas. Podnikatelé by už nově nemuseli platit zvlášť za každý mobilní telefon, který příjem vysílání umožňuje, ale platili by za všechny pouze jeden poplatek. Novela je nyní ve třetím čtení, schválena může být nejdříve v lednu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz