Třetina Čechů nakupuje podle letáků
Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma GfK. "Nejvýraznější roli hrají letáky při rozhodování o nákupu mezi zákazníky diskontů, hypermarketů a cash&carry prodejen," uvedl Pavel Cabal ze společnosti Incoma GfK.
Reklamní letáky hrají důležitou roli v konkurenčním boji obchodníků. Jsou hlavním zdrojem informací o slevách a akčních nabídkách, jejichž četnost obchodníci v době hospodářské krize zvýšili. "V roce 2009 vrostl podíl domácností, které vybírají svou oblíbenou prodejnu potravin podle toho, jaké akční ceny a slevy dokáže svým zákazníkům v porovnání s konkurencí nabídnout," upozornil Cabal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz