Evropa vede v investicích do reklamy
Marketingová studie Global Marketer časopisu Ad Age zahrnuje více než 90 zemí, teritorií a regionů. Do globální Top 100 se dostalo 44 amerických společností, jedenáct z nich pak utrácí mimo svou mateřskou zemi více než polovinu svého rozpočtu. Největší marketéři investují hlavně tam, kde je potenciál růstu – a u mnoha firem je to dnes Čína (4,1 procenta). Největší inzerent v Top 100, Procter & Gamble, je také největším inzerentem právě v Číně, kde loni investoval 1,41 miliardy dolarů. V Evropě jsou investice do reklamy mírně vyšší než v USA (46,3 miliard vs. 44,4 miliard).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz