FN Motol s audiovizuálním projektem
Projekt Medicacom společnosti Onyx Company Vision odstartuje koncem listopadu ve Fakultní nemocnici Motol. V čekárnách ambulancí a halách, kde je očekáván velký počet lidí, bude nainstalováno více než 120 LCD obrazovek. Dvouhodinová programová smyčka bude aktualizovaná každý týden, pro aktuální informace pro pacienty může nemocnice využít online fulltextovou spodní lištu. „Vzhledem k tomu, že naše společnost je taktéž investorem celého projektu, bude do vysílání zařazena i reklama,“ řekla ředitelka společnosti Onyx Company Vision Gabriela Bártíková. Podle tiskové mluvčí FN Motol je průměrná doba strávená v čekárnách zhruba dvě hodiny. V roce 2010 je projekt Medicacom připravován i pro další, zejména fakultní nemocnice v České republice.
Efektivitu sítě obrazovek si nechala otestovat konkurenční společnost Mediapharma, která provozuje 800 obrazovek po celé ČR. Výsledky výzkumu prokázaly, že televizní vysílání v čekárnách sleduje více než 70 % návštěvníků. Z dat dále vyplývá, že spontánně si vybaví pořad či reklamní spot až 40 % osob, recall reklamy je 30 až 44 %. Podrobnější informace a data průzkumu najdete v příštím vydání Strategie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz