Distribuce letáků se zlepšila
Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma GfK, který si objednali obchodníci nespokojení s tím, že jejich letáky do značné části domácností vůbec nedoputují. Obchodní řetězce a jejich dodavatelé přitom do výroby a distribuce letáků, jež jim výrazně pomáhají v boji s konkurencí, ročně investují několik miliard korun.
Incoma GfK na svých internetových stránkách uvedla, že distribuci reklamních letáků začala mapovat na začátku letošního roku, a to na vzorku 12.500 tuzemských domácností. Letos na podzim byly letáky doručeny v průměru již do 80 procent cílových domácností, což je o šest procentních bodů více než na začátku projektu. "Poté, co první a druhá vlna odhalila oblasti, kde kvalita roznosu letáků není na odpovídající úrovni, zaměřily se řetězce a jejich distribuční společnosti právě na kritická místa a posílení kvality distribuce v nich," uvedl Tomáš Drtina ze společnosti Incoma GfK.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz