ČT čeká propad příjmů o 200 milionů
Celkově tak ČT za reklamu utrží 510 až 530 milionů, přičemž ke konci třetího čtvrtletí to bylo 375 milionů. Informoval o tom tiskový mluvčí ČT Ladislav Šticha. Podle něj je příčinou ekonomická krize. S tou se potýkají také komerční televize jako například Nova a Prima.
Šticha také uvedl, že vedle poklesu výnosů z reklamy se snížily i výnosy ze sponzorování pořadů. Přesné číslo však neuvedl. Kvůli nižším příjmům tak Česká televize musí zavést řadu úsporných opatření.
"Okamžitě byla provedena pětiprocentní redukce režijních nákladů a v těchto dnech se finalizuje první fáze restrukturalizačního programu. Ten zahrnuje komplexní reorganizaci, snížení počtu pracovníků včetně nejvyššího managementu a optimalizaci výkonů na všech úrovních společnosti," uvedl Šticha.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz