Blesk.cz v novém
Změna přitom nepostihla pouze grafický design, ale i systém řazení zpráv či uspořádání rubrik. Novinkou je také box „Zprávy za 24 hodin“, umístěný nahoře na homepage a obsahující přehled top informací z uplynulého dne. „Zároveň jsme ale chtěli, aby změny pro čtenáře nebyly příliš radikální, aby poznali svůj starý dobrý Blesk.cz,“ říká šéfredaktor online titulů vydavatelství Ringier ČR Ivan Hamšík.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz