První díl SuperStar vidělo 2,5 milionu lidí
Koordinátor projektu TV Nova Adam Kotalík řekl, že na Nově první díl sledovalo 1,6 milionu diváků starších 15 let, tedy méně než první díl první i druhé řady soutěže Česko hledá SuperStar. Na Markíze se na česko-slovenskou pěveckou soutěž dívalo 945 tisíc diváků, čímž televize ve vysílací dobu pokryla 44,7 procenta trhu.
Vedení obou televizí se před startem soutěže na obrazovkách netajilo tím, že společný program má k SuperStar přitáhnout více diváků. Očekávalo se, že spojením by stanice mohly přilákat lidi zpět k programu, jehož sledovanost v obou zemích klesala.
V České republice sledovalo hledání první SuperStar průměrně 2,7 milionu lidí, finále si nenechalo ujít 3,34 milionu Čechů. Při poslední třetí sérii sledovanost programu klesla v průměru na 2,1 milionu lidí. Na Slovensku první finále zhlédlo 1,8 milionu diváků, třetí sérii sledovalo kolem milionu Slováků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz