Reklama na webu vzrostla o čtvrtinu
Za červenec pak získali internetoví příjemci reklamy 228 milionů korun, což je o 45 milionů více než loni. Dnes tato čísla, která vycházejí z ceníkových reklamních příjmů, zveřejnilo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
"Tato čísla jsou důkazem, že objem internetové reklamy neustále roste. Nejmenší zaznamenaný meziměsíční nárůst byl šest procent. Pokles jsme zatím nezaznamenali žádný," řekl dnes novinářům Lukáš Vinkler ze společnosti Mediaresearch, která společně se SPIR tuto analýzu provedla.
Podle zveřejněných čísel za reklamu na internetu od počátku roku do konce července nejvíce utržila společnost Seznam.cz, která takto získala 90,2 milionu korun. Za ní skončila firma Centrum Holdings se 62,2 milionu Kč. Dále pak Mafra s 26,6 milionu, CET 21 se 4,5 milionu a Ringier se 3,5 milionu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz