Zadavatelé reklamy investují víc
Těchto dvacet společností za reklamu celkem zaplatilo 8,33 miliardy korun. Vyplývá to z pololetní statistiky agentury TNS Media Intelligence. Podle prezidenta Asociace českých reklamních agentur (AČRA) Pavla Brabce však mohou být tato čísla zavádějící, protože přesné ceny za výdaje a příjmy za reklamu zadavatelé ani poskytovatelé zpravidla nezveřejňují. Přesto je tento nárůst opakem původních odhadů, které počítaly s celkovým snížením reklamních výdajů v tomto roce o 20 až 30 procent oproti minulému roku.
"Celkové zvýšení je těžké komentovat stejně jako vysoký nárůst výdajů některých firem. Každopádně lze tvrdit, že právě ekonomická krize je velkým impulsem pro konkurenční boj. Zvýšení podílu na trhu z hlediska reklamních investic je pro firmy výhodné, protože tak zaplňují klesající podíl konkurence," řekl Brabec.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz