Yahoo může ze spolupráce vycouvat
Podle závěrů analýzy ne všechny body dohody mezi oběma firmami patří ke standardu. Analýza ekonomického deníku si všímá tzv. „únikových“ doložek, které umožňují Yahoo vycouvat ze spolupráce s Microsoftem, pokud nabude dojmu, že partnerství nenaplňuje jeho představy.
Zjednodušeně jde o to, že pokud Yahoo a Microsoft klesne kombinovaný podíl na vyhledávacích dotazech na internetu pod určitý procentní podíl na trhu, na kterém se obě strany dohodly, ovšem nebyl nikdy zveřejněn, spolupráce může skončit. Stejně tak, pokud podíl Yahoo na příjmech za vyhledávání klesne pod stanovené procento od Google.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz