Madonna pro Louis Vuitton
REKLAMA: Kampaň s Madonnou je připravena na sezonu podzim/zima 2009/2010. Má navázat na úspěch jarní kampaně od fotografa Stevena Meisela. Na sedmi fotografiích od stejného autora Madonna předvádí stěžejní modely z kolekce ready-to-wear, kterou pro značku Louis Vuitton navrhl Marc Jacobs. „Příprava minulé kampaně jaro/léto nás ohromně bavila, a když byla přijata s takovým nadšením, tak jsme všichni – Madonna, Steven i já – chtěli pokračovat i další sezonou,“ komentuje Marc Jacobs. „I když jsou tyto dvě kampaně velmi odlišné, mají určité společné prvky, takže je to, jako bychom dopsali jeden příběh.“ Kampaň Louis Vuitton se objeví v časopisech na celém světě v srpnu 2009 a současně bude na webových stránkách Louisvuitton.com spuštěno video ze zákulisí přípravy kampaně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz