Jacksonův pohřeb vidělo 31 milionů lidí
Podle Nielsenova ústavu pro průzkum trhu to bylo méně lidí, než při pohřbu princezny Diany a mnohem méně, než při letošní inauguraci amerického prezidenta Baracka Obamy. V dnešním televizním světě je to podle ústavu nicméně mimořádně vysoké číslo, protože zřejmě milióny dalších lidí pohřeb viděly na obrazovkách svých počítačů. Poslední rozloučení s Michaelem Jacksonem vysílalo 18 různých amerických televizních společností včetně těch největších a kabelových.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz