Press Lions džínám Wrangler
PRESS: Inzeráty Wrangleru vtipně využívaly lidské modely ve zvířecích pozicích. Šlo o klasickou tiskovou kampaň založenou na originálním nápadu. „Budoucnost tiskové reklamy nespočívá v interaktivně nebo v nových médiích,“ prohlásil porotce Matthias Schmidt. Jak ale poznamenal předseda poroty David Lubars, šéf severoamerické BBDO, tisk nemá svou budoucnost zcela jistou: „Jeden z ředitelů New York Times mi nedávno řekl, že kdyby jeho noviny zdarma věnovaly každému z předplatitelů elektronickou čtečku Kindle a přestaly vycházet v tištěné podobě, bylo by to mnohem levnější, než tisknout je dennodenně na papír,“ prohlásil Lubars v diskusi o budoucnosti printu, která se na vyhlašování vítězů rozproudila. Z České republiky byly do soutěže přihlášeny inzeráty na Panzani od Euro RSCG, plakáty pro Muzeum komunismu od Young & Rubicam a kampaň pro Konto bariéry od McCann Erickson; ani jedna z prací neuspěla. V kategorii Press Lions soutěžilo dohromady 5048 kampaní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz