Pilsner Urquell s Alfonsem
Reklama v režii Vladimíra Michálka a agentury Leo Burnett ztvárňuje malíře na zámku Zbiroh při vzniku jeho historického díla Slovanská epopej. Značka Pilsner Urquell tím navazuje na dosavadní sérii výpravných reklamních spotů, ve kterých už vypodobnila například Bedřicha Smetanu, Emila Zátopka nebo Josefa Jungmanna. „Spot vychází z historických reálií a byl natáčen v místech, kde Alfons Mucha doopravdy žil a vytvořil Slovanskou epopej,“ řekl říká Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell. Spot poběží na všech hlavních českých televizních stanicích. První týden půjde o spot v netradiční délce jedné minuty, následně se na obrazovkách objeví také zkrácená čtyřicetivteřinová verze.
Pilsner Urquell představil také nový web značky. „Největší změnou je jeho dominantní videobsah. Jednotlivé záložky pak kopírují komunikovaná témata, tedy historii a tradici značky, projekt Pub Guide, který hodnotí restaurace a hospody, a vzdělávání ambasadorů,“ říká Roman Binder ze spolupracující agentury AMI Communications. V sekci pro členy se pivovar nabídkou různých soutěží snaží podporovat loajalitu zákazníků. Nově využívá i aplikace Google.maps, kde je k dispozici mapa s hospodami zařazenými v projektu Pilsner Urquell Pub Guide, a svolává příznivce na Facebooku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz