Distribuce letáků vázne
Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma Research. Průzkum si objednali obchodníci, kterým se nelíbí, že se zvyšuje podíl rodin, ke kterým se letáky vůbec nedostanou. Obchodníci a jejich dodavatelé totiž do výroby a distribuce letáků, jež jim výrazně pomáhají v boji s konkurencí, ročně investují několik miliard korun.
Jednatel Incoma Research Tomáš Drtina sdělil, že letáky byly v průměru doručeny do 75 procent z 12 tisíc sledovaných domácností. Nekvalitní distribuci letáků odborníci zjistili zejména v Praze a Ústeckém kraji, kde byly letáky doručeny pouze 63 procentům sledovaných domácností. Naopak na Znojemsku byla distribuce letáků bezchybná. "Výsledky první vlny (průzkumu) ukázaly, že kvalita distribuce vykazuje značné regionální výkyvy," uvedl Drtina.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz