Set-top box už má pětina domácností
Na začátku loňského roku to bylo jen sedm procent. Vyplývá to z průzkumu společnosti Mediaresearch prezentovaného na konferenci Milníky digitální televize. Podíl domácností, které si pořídily televizi s digitálním tunerem, se po Vánocích více než zdvojnásobil na sedm procent. Téměř čtvrtina bytů sleduje vysílání přes LCD televizi a 6,5 procenta přes plazmovou TV. Podíl domácností s možností sledovat vysílání ve vysokém rozlišení HD se za rok zvýšil pětkrát na 11,3 procenta.
Zatímco v lednu minulého roku měly téměř dvě pětiny bytů možnost sledovat maximálně čtyři programy, nyní je to jen kolem 20 procent a naopak 40 procent domácností sleduje 26 a více kanálů, většinou prostřednictvím kabelové televize nebo satelitu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz