MTV s kampaní k eurovolbám
Oznámila to Evropská komise. Ta si od působení legendárního hudebního kanálu slibuje zejména zvýšený zájem mladých lidí o volby a posílenou volební účast. V posledních volbách do EP byla účast mladých lidí ve věku 18 až 24 let nízká, pohybovala se kolem 40 procent. Unie doufá, že tentokrát se mladí lidé zapojí do rozhodování o budoucnosti EU aktivněji.
"Věříme, že je prospěšné dát mladým lidem příležitost jednat a zapojit je do budování budoucnosti. Toto je pro nás priorita," uvedl ředitel MTV Networks International Antonio Campo dall’Orto.
MTV podle něj přispěje ke sledovanosti unijní politiky před volbami prostřednictvím programu Slyšíš mě, Evropo. Ten má podnítit mladé Evropany, aby se podělili o svoje pocity, nápady a obavy a aby vyjádřili, co si myslí o EU, například na stránkách kampaně www.caneuhearme.eu/eu. Na kanálech MTV v Evropě se také od dubna vysílají tři reklamní spoty zaměřené na mladé lidi v EU. Kampaň MTV a Evropské komise končí 30. dubna.
Volby do parlamentu se v jednotlivých zemích konají mezi 4. až 7. červnem, v Česku 5. a 6. června.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz