Pivovary chtějí označení České pivo
Informoval o tom ředitel Českého svazu pivovarů a sladoven Jan Veselý. Podle něj by označení mělo tuzemským výrobcům pomoci prodávat pivo na zahraničních trzích.
Chráněné označení České pivo, jehož užívání loni v říjnu definitivně schválila Evropská komise, by mělo především chránit české pivo a zamezovat jeho napodobování.
Pivovar, který hodlá toto značení použít, musí nejdříve požádat o svolení Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci. V případě, že by výrobce označení použil a přitom nesplňoval podmínky, hrozilo by mu kromě finanční pokuty také nucené stažení výrobku z trhu.
Podle Veselého by v blízké době označením České pivo měly některé své výrobky označovat například pivovary skupiny PMS Přerov, Plzeňský Prazdroj svůj Gambrinus či havlíčkobrodský pivovar Rebel.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz