Benzina startuje Verva-kampaň
Propagaci těchto paliv podpoří slogan „Ujíždějte s Vervou“. Komunikace proběhne prostřednictvím rozhlasových spotů (Evropa 2, Impuls, Express, MMS), na bigboardech a v inzerci v denním tisku a vybraných společenských a auto-moto titulech.
„Prostřednictvím kampaně bychom rádi spotřebitelům vysvětlili benefity nadstandardně aditivovaných paliv Verva, které garantují vysokou kvalitu i účinky. V loňském roce jsme za prémiová paliva Benziny posbírali hned několik ocenění a víme, že se jedná o produkty, které mají potvrzenou kvalitu a se kterými můžeme předčít konkurenci. V současné kolekci prémiových paliv nabízíme prémiovou naftu Verva Diesel a prémiový 100oktanový benzin Verva 100,“ říká Veronika Vlášková, marketingová ředitelka společnosti Benzina, která za jarní kampaní stojí.
Základním motivem kampaně prémiových paliv Verva jsou tankovací pistole s logem Verva Diesel, Verva 100 a vůz Audi TT Coupé se signifikantním motivem červeno-zelených plaménků Verva nad vstupem do palivové nádrže. Motto kampaně „Ujíždějte s Vervou“ naráží na skutečnost, že díky Vervě bude motor uživatelů tohoto paliva akcelerovat daleko rychleji, ale také odkazuje k českému pořekadlu „dělat něco s vervou“.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz