O2 mění věrnostní program
S O2 Extra získá zákazník například vstupenky na kulturní a sportovní akce či atraktivní slevy. Nový projekt přitom vychází z odlišné koncepce zákaznických programů a neodměňuje již pouze tarifní zákazníky mobilních telefonů. Do projektu se tak mohou přihlásit i uživatelé předplacených služeb, pevných linek a datových služeb.
"Transformaci věrnostního programu jsme zvažovali delší dobu. Nakonec jsme se rozhodli, že bude nejefektivnější stávající program ukončit a vytvořit zcela nový projekt, který mimo jiné zohlední potřeby a priority jednotlivých skupin našich zákazníků" komentuje změnu programu Matts Johansen, výkonný ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Hlavním důvodem pro zrušení programu v jeho stávající podobě je přitom fakt, že společnost chce oslovit širší skupinu svých zákazníků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz