Krize nesníží velikonoční útraty Čechů
Obchodní řetězce před Velikonocemi očekávají vyšší prodej svátečního pečiva, potravin, vajec i sladkostí či alkoholu. Velikonoce jsou po Vánocích pro obchodníky druhým vrcholem roku. Loni lidé nechali v pokladnách obchodních řetězců během velikonočních svátků ve srovnání s běžným obdobím o 40 až 50 procent více peněz, což byl oproti předchozím rokům nárůst.
"Průzkum mezi 1000 zákazníky provedený v minulém týdnu na zákaznické lince prodejen Albert a Hypernova ukázal, že 77 procent z nich se letos nehledě na současnou situaci chystá za velikonoční nákupy utratit stejně jako v loňském roce," sdělil mluvčí maloobchodní společnosti Ahold Libor Kytýr. Redukovat velikonoční výdaje hodlá pouze 15 procent oslovených zákazníků a šest procent lidí chce naopak utratit více.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz