Lednový prodej novin klesl o desetinu
Leden 2008 byl však mimořádným měsícem s nejvyšším prodejem deníků v loňském roce. Uvedlo to profesní sdružení Unie vydavatelů na základě údajů Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR. Nejprodávanějším deníkem zůstal Blesk.
Proti prosinci se prodej deníků v prvním letošním měsíci snížil o 2,9 procenta. "Vývoj v lednu byl ovlivněn především změnou na trhu ostatního prodeje novin, což je prodej velkoodběratelům za cenu vyšší než 51 procent koncové ceny," uvedlo sdružení. "V případě souhrnu pultového prodeje a předplatného byl průměrný denní prodej nižší jen o 1,6 procenta a v případě samotného pultového prodeje dokonce jen o 1,3 procenta," doplnilo.
Stále nejprodávanějšímu Blesku v lednu klesl proti prosinci prodej o 0,8 procenta na 423.771 výtisků denně. V meziročním srovnání prodej deníku klesl o 6,2 procenta. Druhá opět skončila Mladá fronta Dnes s poklesem proti prosinci o 6,8 procenta na 262.679 výtisků a meziročním snížením o 12,6 procenta. Třetí regionální tituly Deník si s 260.852 prodanými výtisky proti prosinci pohoršily o 3,9 procenta, meziročně jim náklad klesl o 17,2 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz