ČRo Brno slaví 85 let
Projekt nese název Moravská rodina, cílem je spojit oslavu výročí s podporou regionu, uvedla Alena Podlucká z Českého rozhlasu. Stanice chce představit život v obcích a městech v celé jeho šíři. Redaktoři s mikrofony zavítají za kronikáři, do škol i místních knihoven. S příběhy, zajímavostmi a kuriozitami pak v živých vstupech seznámí posluchače. Zaznamenají také místní recept od vyhlášeného kuchaře či kuchařky z navštívené obce. Recepty nakonec vyjdou v kuchařské knize.
Celodenní mapování jednotlivých obcí skončí pravidelně vystoupením muzikantské či muzicírující rodiny. Posluchači mohou na závěr vybrat nejlepší moravskou hudební rodinu. Seriál začíná v pondělí.
Český rozhlas Brno je dlouhodobě nejposlouchanější regionální stanicí veřejnoprávního vysílání. Týdně si stanici naladí asi 300.000 posluchačů, uvedla Podlucká. Brněnský rozhlas začal vysílat rok po pražském, přesně 10. května 1924. Původně míval studio na střeše Zemského domu, později využíval Stadion v Kounicově ulici a dnes sídlí v paláci v Beethovenově ulici.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz