Sedmička od Mladé fronty
Každá mutace se objeví ve více než čtyřiceti městech v celé České republice. Sedmička bude mít 48 celobarevných stran a nabídne svým čtenářům více než třináct stran regionálního zpravodajství. Noviny budou zdarma.
Ambicí Mladé fronty je přinést na trh s tištěnými tituly zdarma noviny, které budou postaveny na kvalitním novinářském týmu. „Do jednotlivých redakcí Sedmičky přicházejí zkušení novináři, například z deníku Dnes, serveru Aktuálně či televize Z1. Čtenářům nabídneme poutavě napsaný seriózní týdeník. Najdou v něm zajímavosti z města, kde žijí,
i zprávy z České republiky a zahraničí,“ uvedl centrální šéfredaktor Sedmičky Pavel Macků.
Nový týdeník kromě toho nabídne v moderním grafickém provedení i sportovní zpravodajství nebo stránky pro celou rodinu – hobby, vaření, auto moto či stranu pro děti. Kromě tištěné verze bude Sedmička existovat i v on-line podobě na internetu a bude tak konkurovat již zavedeným zpravodajským serverům.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz