Newsweek chce změnit formát i čtenáře
"Masovost je pro nás nefungující záležitost. Přál bych si, aby fungovala, ale není to tak. Dělali jsme to tak dlouhou a úspěšně, ale dál už nemůžeme" říká výkonný ředitel Tom Ascheim. Podle něj se Neewsweek plánuje soustředit na "tvrdé jádro" 1.2 milionu čtenářů, kteří mají nadprůměrné vzdělání a příjmy a to postupně zvětšovat.
"Nový" Neewsweek se pravděpodobně svým obsahem posune blíže k časopisům jako New Yorker a Economist - nejen za účelem přilákání nových čtenářů, ale také inzerentů z odlišných oblastí, kteří by mohli pomoci doposud druhému nejčtenějšímu americkému zpravodajskému týdeníku ze zhoršující se finanční situace.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz